چیزها

درباره چیز

چیزها

درباره چیز

  • ۰
  • ۰

خواب

خیلی کم از خواب یادم می‌آید. مهمانی و سرخوشی‌ای بود با دوستان قدیم در خانه ما و این همه آدم آمده بودند و من خواب بودم. دوستان همه در حال عیش‌ونوش بودند و برادر من هم همراهی‌شان می‌کردند. لذت روزگار بردند و من که از خواب بیدار شدم، همه اندوه و حسرت بودم.
احتمالاً در جنگی مشغول فیلم‌برداری فیلم مستندی با شهاب حسینی یا کسی مانند او هستیم که درگیر دعوایی می‌شویم.
خواب تکراری جا ماندن درسی یا تزم در لیسانس ویا فوق‌لیسانس که مدرکم به آن وابسته است و اگر پاس نشود که نمی‌شود مدرک را بهم نمی‌دهند و باید مدتی بگذرد تا بفهمم خواب بوده و دیگر درس نمی‌خوانم تا کمی آرام بگیرم.
خواب، حسرت، دغدغه، جریمه
  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • فلان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی